Wiki

Hvad om vi allesammen lavede/ oprettede vores egen fælleswiki?

Vi kunne begrebsafklare, præcisere, definere, præsentere – eller bare øve os i at bruge en wiki sammen. Dumme os sammen uden omverdenens fordømmende blik.

Nedenstående er et link til et sted hvor det kan lade sig gøre – åbner på about-siden, så det er muligt at orientere sig. Siden er i øvrigt fundet på Toolszone, der absolut er et kvarters tid værd. Det var Christian Dalsgaard der præsenterede den for os i Aalborg.

http://www.bluwiki.com/go/BluWiki:About

/ Christian

Om cmnielsen13

Blogs, blogs, blogs og atter blogs.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

6 svar til Wiki

  1. Stig siger:

    Dette lyder som en rigtig god idé. Det ville være sjovt at prøve.

    Hvordan har du tænkt dette gøres?

    Skal vi oprette en side fx. mil1 – 2010 hvor vi alle har adgangskode?

    /Stig

    • Ja, noget i den stil. Jeg er rookie og med det er en reel mulighed, som tiltaler mig meget.
      Måske er bluwiki.com ikke det bedste sted – det er blot det bedste sted jeg faldt over. Kender andre noget det er bedre?
      / Christian

  2. Per Mouritzen siger:

    Det lyder som alletiders ide, så kan vi kollaborativt dele viden 🙂
    Jeg syntes det vil være en god ressource, jeg tror det kan spare en masse tid for mange af os at have de informationer samlet et sted.

    /Per

  3. Ulla Konnerup siger:

    God idé!
    Kan tilføje, at jeg på et tidpunkt fulgte et projekt i en 7.kl. Både elever og lærere anvendt bluwiki med stor succes.
    Jeg ved at lærerne efter projekter forsatte med at bruge wikien som videndelingsværktøj i deres team (de syntes det var meget nemmere end lærerintra :-))
    /Ulla

  4. Jørgen siger:

    Jeg deltager meget gerne 🙂

    Jørgen

  5. Ketil Størseth siger:

    En super ide. Kunne den være tilgjenglig for alle MIL-studerende?
    Ketil gr. 8

Skriv en kommentar