kollaborativ læring

Tak for hjælpen til at få det til a virke – rart med respons.

Og sjovt nok at jeg ikke kunne finde ud af det, når jeg faktisk i et indlæg på FC ikke mente at jeg kunne kategoriseres som digital immigrant – flot.

Men her på falderebet for aflevering er jeg igen blevet tændt af den pædagogiske ild. I en hvirvelvind af skrigende unger, hvor regler og aftaler ustandseligt bøjes og ændres, har jeg fundet et lille hjørne, hvor jeg kan skrive og læse lidt sammen med en stor kop kaffe. Interessant at jeg ikke bliver bedre til at ihu-kalde mig den erfaring som jeg efterhånden har gjort mig så ofte før.

At læse nye tekster, som i den grad giver stof til eftertanke og som kan linkes næsten direkte til mine egne. Rart…

/ Christian

Om cmnielsen13

Blogs, blogs, blogs og atter blogs.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til kollaborativ læring

  1. Björn Munkberg siger:

    Ja man skal være dinosaur inden man kan blive til en smuk svane – Sådan cirka er mellemtingen mellem evolutionsteorien og H C Andersens eventyr.

    Digital immigrant elle ej – Så synes jeg at det har været en lidt halvhård proces at deltage i så mange læringsfora på F.C. – Og det er jeg vistnok ikke den eneste som synes – Nogle har valgt at lave deres egne regler for at tråde indlæggene.
    Men det har været givtigt at se så mange spændende synspukter, citater og korrelationer centreret omkiring læring.

    Skulle jeg endelig savne noget – Så bliver det innovativt tankegods – Som jeg godt kunen have tænkt mig at se lidt mere til

    Når der sidder 40 så kloge som os (høhø) så kunne der godt falde en lille ny spændende teori af – Analogien passer med at 1 mio aber der sidder foran en PC i 1 mio år, vil lykkes med at lave en kopi af biblen.

    By the way – Jeg elsker Jeres hoved på bloggen – Alså det dér GodFather loook

    siger Björn fra MIL1 grp. 4

Skriv en kommentar